Czy puszystej dobrze w legginsach????

 Zawsze, odkąd pamiętam dobrze czułam się w legginsach. Kiedyś mówiło się getry (choć getry i legginsy to dwie inne rzeczy), a dzisiaj getry już stały się legginsami:-). Tak już się porobiło. Ale takie obcisłe "spodnie" dla kobiet noszących duże rozmiary???? Jak najbardziej!!! Według mnie prawie każdej kobiecie w rozmiarze plus size dobrze jest w legginsach.
Ja kocham legginsy. Za wygodę, za praktyczność.... i za to, że świetnie w nich wyglądam i przede wszystkim czuję się komfortowo. Ale z czym łączyć legginsy żeby nie strzelić samobója??? Przede wszystkim z różnego rodzaju tunikami (które też kocham:-)) - oczywiście tuniki powinny być odpowiedniej długości.....nie za krótkie:-).






Idealna tunika do legginsów - odpowiednia długość i do tego wydłużone, asymetryczne boki.





Tutaj coś bardziej luzackiego również świetny efekt.
Oczywiście grubość materiału, jakość oraz rozciągliwość samych legginsów są tak samo ważne jak to z czym je połączymy. Osobiście przeważnie kupuję legginsy w różnych sieciówkach. Jeśli już chcę coś naprawdę dobrej jakości to wybieram legginsy marki LIDA, która produkuje legginsy oraz rajstopy dla kobiet puszystych. Są to legginsy bezszwowe i są baaaardzo rozciągliwe.
Moda na legginsy jeszcze długo nie minie, z czego jestem bardzo zadowolona.


Komentarze

  1. Hej. Ja się tych bezszwowych boję kupować, zwykle kupuję bawełniane na allegro, fakt, że z czasem się przecierają ale są wygodne. A czy możesz mi powiedzieć coś więcej o tych bezszwowych, ile kosztują i czy się przecierają? Z góry dzięki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Osobiście cały czas nosiłam bawełniane. Przeważnie zakupione w jakimś markecie lub sieciówkach. Ostatnio dostałam w prezencie właśnie bezszwowe i rzeczywiście materiał jest o wiele lepszej jakości i noga jakoś tak zgrabniej wygląda. A co do ceny to ja mam takie jak tu: http://www.mylady.pl/rajstopy/357-puszysta-pani-legginsy-bezszwowe.html
      pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Letnie sukienki plus size

Puszyste modelki w bikini!

Jaki dekolt dla xxl-ki?